S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky a online nákup rostlin využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko “OK” souhlasíte s použitím cookies pro nás nebo i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Více Iinformací a nastavení ke cookies najdete zde.
logo    Květiny Šíblová  Skalničky-Trvalky-Letničky ...  Květiny Šíblová - květiny přímo od pěstitele 
Květiny Šíblová

OBJEDNÁVKY 2024

Nejbližší zasílací den od 22. až 23.4.2024 (dle možností).
Balíky odesíláme v nejbližším možném volném termínu po osobním potvrzení objednávky nebo po její úhradě při výběru platby bankovním převodem. Zasílací dny jsou pondělí až středa mimo svátků.
Osobní odběr v zahradě je možný ve výdejní dny v předem dohodnutém termínu až po osobním potvrzení objednávky.
Objednávky s oznámeným termínem odeslání nebo uhrazené bankovním převodem již není možné doplňovat o další rostliny.
..............................................

PRŮVODCE NÁKUPEM » OBCHODNÍ A DODACÍ PODMÍNKY
Obchodní a dodací podmínky

Květiny Šíblová - Dodací podmínky

Firma - provozovatel: Renata Šíblová, Kotvrdovice 273, zapsaná v evidenci zemědělských podnikatelů živnostenským úřadem v Blansku dne 19. 7. 2006, IČO: 75084091

1. Rostliny zasíláme jen po území celé ČESKÉ REPUBLIKY.
Na Slovensko ani do jiných zemí rostliny nezasíláme.

2. Způsob dodání:

    • Česká pošta
      • Balík Do ruky - cena za dodání jednoho balíku je 150 Kč
      • Balík Na Poštu - cena za dodání jednoho balíku je 145 Kč
      • U objednávek do 250 Kč za rostliny účtujeme příplatek k dopravě 35 Kč. U objednávek nad 250 Kč se již tento příplatek neúčtuje.

Při větší objednávce může být zásilka rozdělena do více balíků, které jsou zasílány vždy společně v jednom termínu. Výše ceny poštovného závisí na počtu balíků potřebných k odeslání. Do jednoho balíku se průměrně vejdou rostliny v ceně 1 900 Kč. Za každých započatých 1 900 Kč ceny objednávky bez poštovného je pro zaslání nutný další balík. Cena poštovného se pak za každý další balík navyšuje o + 115 Kč při volbě služby "Balík Do ruky" a o +110 Kč při volbě služby "Balík Na poštu". V košíku eshopu ve sloupci „Způsob dopravy“ Vám systém sám automaticky nabídne podle velikosti objednávky potřebný počet balíků a to i průběžně během nakupování.
Jestliže cena objednaných rostlin jen mírně překročí hranici 1 900 Kč na balík a pokud bude možné toto množství rostlin zaslat v menším počtu balíků, než systém automaticky vypočítal, zpětně Vám v emailu s osobním potvrzením objednávky snížíme jak jejich počet o jeden balík, tak i cenu za poštovné.
Ceny za dodání (poštovné) platí pouze při doručování po území České republiky.

Ceník a popis služby Balík Do ruky a Balík Na poštu najdete v záložce „Průvodce nákupem - Dopravné a balné".

  • Osobní odběr - zdarma
    Objednané rostliny si můžete u nás vyzvednout až po osobním potvrzení objednávky, kdykoli v dohodnutém termínu ve výdejní dny. Při výběru platby bankovním převodem až po připsání platby na náš účet. Otevírací dobu najdete v záložce „Naše zahradnictví - Otevírací doba".

3. Způsob platby:

  • Dobírkou - cena +35 Kč
    Celkovou cenu za objednávku uhradíte hotově při převzetí balíku.
  • Bankovním převodem - zdarma
    Číslo našeho účtu a číslo variabilního symbolu, které je nutné uvést pro identifikaci platby při úhradě bankovním převodem, Vám zašleme ve druhém emailu s osobním potvrzením objednávky. Celkovou cenu za objednávku potom prosím převeďte na náš účet nejpozději do sedmi dnů po doručení tohoto emailu.
    Rostliny můžeme odeslat nebo si je můžete vyzvednout v našem zahradnictví až po potvrzení nebo připsání platby na náš účet.
  • V hotovosti při osobním odběru - zdarma
    Celkovou cenu za objednávku uhradíte hotově v našem zahradnictví.

4. Rostliny zasíláme:

Balík - Květiny Šíblová

  • Skalničky, trvalky, byliny, keře, sukulenty a ostatní rostliny - přibližně od první poloviny března až počátku dubna do konce října. Vše záleží na příznivých teplotních podmínkách.
  • Balkónové rostliny a Pelargónie (pokud jsou v nabídce) - přibližně od poloviny dubna do konce května, nebo do jejich vyprodání. Záleží na příznivých teplotních podmínkách. Po té je možný pouze osobní odběr v zahradnictví.
  • Sazenice Chryzantém (pokud jsou v nabídce) - přibližně od konce dubna do poloviny června, nebo do jejich vyprodání.
  • Vždy v pondělí, úterý nebo středu, aby zásilka došla do pátku a nezůstala uložena přes víkend na poště.
  • V pořadí, v jakém byly objednávky zaregistrovány nebo v jiném, Vámi požadovaném termínu (požadavku na příliš dlouhou dobu rezervace ale není možné vyhovět)..
  • Zdravé a odolné, v jednotlivě označených květináčích většinou o velikosti 9 - 12 cm (u několika druhů o velikosti 17 cm až 2 litry), s dobře rozvinutým kořenovým systémem.
    Rostliny pěstujeme v přirozeném prostředí a zvláště brzy z jara nebo v pozdějším podzimu mohou sazenice některých druhů trvalek nebo trav při dodání teprve rašit, zatahovat nebo mohou být sestřižené. Zatahující - rašící rostliny jsou označeny na květináči.
  • Zásilka vždy obsahuje fakturu (nejsem plátcem DPH) se seznamem objednaných rostlin.
  • Přesný termín dodání sdělím přibližně do dvou dnů od doručení objednávky ve druhém potvrzujícím emailu. První email je odesílán ihned po úspěšném dokončení objednávky systémem automaticky. V jarním období může zaslání druhého potvrzovacího emailu trvat i více jak dva dny.
  • Objednávka bude odeslána v co nejkratší době, nejpozději za týden od jejího osobního potvrzení, nebo v předem dohodnutém termínu, vždy na adresu uvedenou kupujícím v objednávkovém formuláři. V jarním období může být doba pro odeslání výjimečně delší než týden. Upozornění na delší dobu pro odeslání objednávky bude uvedeno v košíku obchodu. Při objednávkách předem v zimním období (listopad - březen), zasíláme objednané rostliny podle počasí až na jaře.
  • V den odeslání balíku Vám zašlu emailovou zprávu s odkazem na službu České pošty "sledování zásilek". V den dodání by Vám měla Česká pošta zaslat také SMS zprávu s bližšími informacemi o doručení balíku. Pokud ve formuláři při objednávce nevyplníte číslo na mobilní telefon, zašle Česká pošta tuto zprávu na Váš email.

Při požadavku na více jak 10 ks od jednoho druhu rostliny (pokud již není skladem uveden menší počet) nás prosím nejprve kontaktujte.

5. Balík by měl být doručen dle podmínek České pošty následující den, nejpozději do dvou dnů od podání.
Balík raději nepřebírejte (jako důvod uveďte pozdní dodání nebo poškození) a ihned mě prosím informujte na kontaktní email nebo telefon pokud:

  • Byl balík, ne vaší vinou, dodán později jak za týden (například zůstal uložen na poště přes víkend) a rostliny by mohli být dlouhou dobou přepravy poškozeny.
  • Byl obal balíku vinou přepravy viditelně nadměrně poškozen.

Upozornění:

  • Po dokončení objednávky stisknutím tlačítka "Odeslat objednávku" se otevře stránka se zprávou, kde si prosím zkontrolujte, zda byla úspěšně odeslána. Po dokončení objednávky Vám systém okamžitě zašle na email také zprávu s jejím automatickým potvrzením.
  • Po vybalení rostliny chraňte alespoň jeden den před přímým sluncem! Sazenice po vybalení zalévejte přiměřeně a pouze v případě, pokud je zemina v květináči opravdu suchá. Venkovní rostliny nenechávejte dlouho v místnosti - do jejich výsadby je umístěte na chráněném venkovním stanovišti v polostínu.
  • Některé sazenice, zvláště pokud jsou delší dobu v balíku, mohou nedostatkem světla vypadat povadlé a především u Ostrožek může také někdy dojít k "ohnutí stonku". Na světle se ale znovu za určitou dobu vše spraví.
  • Balíky s živými rostlinami uložené na poště (Balík Na poštu, nebo pokud není adresát zastižen na dodací adrese) si prosím vyzvedněte co nejdříve. Nejlépe ihned v den uložení nebo následující den. Po více jak pěti dnech v balíku mohou sazenice uhynout a v tomto případě není možné rostliny poté ani reklamovat. V případě, že je z důvodu na straně kupujícího nutno balík doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, hradí případné náklady spojené s opakovaným nebo s jiným způsobem doručení kupující.
  • Rostliny zasíláme jen na území České republiky. Do zahraničí rostliny NEZASÍLÁME.

V případě jakéhokoli dotazu mě napište prosím na email "kvetiny@kvetiny-siblova.cz". Ráda Vám odpovím.

Květiny Šíblová - Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky na nákup v internetovém obchodě "www.kvetiny-siblova.cz"

1. Všeobecná ustanovení:

Květiny Šíblová

Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě uzavření kupní smlouvy mezi prodávajícím - firma Renata Šíblová se sídlem Kotvrdovice 273, 679 07 Kotvrdovice, IČ: 75084091, zapsané v evidenci zemědělských podnikatelů živnostenským úřadem v Blansku (dále jen „prodávající“) a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“), prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod provozujeme na webové stránce umístěné na adrese "www.kvetiny-siblova.cz" a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy je kupující právnickou osobou nebo osobou, která objednává rostliny v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

  • Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se měl možnost s těmito obchodními podmínkami obeznámit před vlastním uzavřením kupní smlouvy a že s nimi souhlasí ve znění platném v době jejího odeslání.
  • Odchylná ujednání, která je možné sjednat v kupní smlouvě, mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
  • Ustanovení obchodních podmínek tvoří nedílnou součást uzavřené kupní smlouvy. Smlouva se řídí českým právem. Neuvedené věci v obchodních podmínkách se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy.
  • Obchodní podmínky a kupní smlouva jsou vyhotoveny jen v českém jazyce, jsou archivovány prodávajícím v elektronické podobě a nejsou přístupné. Kupní smlouvu lze uzavřít jen v českém jazyce.
  • Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
  • Znění obchodních podmínek můžeme někdy doplnit či změnit. Tímto nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. Upravené podmínky pro dodávání platí při objednávkách předem v zimním období (listopad - březen), kdy objednané rostliny zasíláme nebo bude možný osobní odběr v našem zahradnictví podle počasí až na jaře. Tato objednávka je nezávazná a je ji možné až do pěti dnů před odesláním balíku nebo do dohodnutého termínu odběru (pokud ještě nebyla uhrazena), kdykoli zrušit, změnit, nebo doplnit o další rostliny.
Podrobné informace najdete vždy po dobu jejich platnosti v záložce "Průvodce nákupem - Objednávky na jaro".

3. Objednání rostlin:

  • K nákupu v našem internetovém obchodě není nutná registrace. Můžete v něm nakupovat denně, po celých 24 hodin.
  • Objednávat můžete přímo v našem internetovém obchodě "Květiny Šíblová" - vložením rostlin do košíku, vybráním způsobu dopravy a platby a vyplněním kontaktních údajů. Objednávku je možné zaslat také emailem nebo formulářem v záložce "Kontakty" - stačí vypsat čísla nebo názvy rostlin a u každé požadovaný počet kusů, uvést způsob dopravy a platby (možné způsoby i s cenou najdete výše v bodu 2 a 3 dodacích podmínek) a Vaše kontaktní informace (celé jméno, adresa, email, telefon), které jsou potřebné pro doručení objednávky.
  • Internetový obchod obsahuje nabídku sazenic rostlin vypěstovaných v našem zahradnictví včetně jejich jednotlivých cen. U každé rostliny je uveden název, popis a informace o jejich pěstování.
    Při požadavku na více jak 10 ks od jednoho druhu rostliny (pokud již není skladem uveden menší počet) nás prosím nejprve kontaktujte.
  • V internetovém obchodě jsou také uvedeny informace o nákladech spojených s balením a dodáním objednaných rostlin, které platí pouze při doručování v rámci území České republiky.
  • Před odesláním objednávky z internetového obchodu budete vždy seznámeni s konečnou cenou nákupu, která je součtem kupní ceny za vybrané rostliny umístěné v košíku a ceny za dopravu a platbu.
  • V průběhu nakupování až do konečného odeslání objednávky je možné rostliny již vložené do košíku vymazat nebo měnit počet jejich kusů. Před odesláním objednávky můžete také kdykoli kontrolovat, mazat a opravovat nebo měnit všechny Vámi vložené údaje.
    Před vlastním odesláním objednávky si prosím ještě všechny tyto údaje zkontrolujte - Vámi uvedené údaje považujeme za správné.
  • Objednávku nám odešlete kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku". Ihned po úspěšném odeslání objednávky Vám přijde na uvedenou emailovou adresu systémem automaticky zaslaná zpráva, která slouží i pro kontrolu objednávky.
  • Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou na jeho email.
  • Celá prezentace rostlin umístěná v internetovém obchodu slouží také pro informaci a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu na všechny uvedené rostliny (vyprodají se - nejsou skladem) nebo na vyšší počet kusů, než máme k dispozici. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • V případě nejasností u objednávky (množství kusů, doprava nebo neúplné údaje) může prodávající požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například emailem či telefonicky).

Stručný postup pro nákup v našem eshopu najdete v záložce „Průvodce nákupem - Jak nakupovat".

4. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady, které vzniknou kupujícímu při jejich použití v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

5. Cena zboží:

  • Cena uvedená u rostlin je konečná - nejsem plátce DPH. V této kupní ceně nejsou zahrnuty náklady spojené s jejich případným balením a dodáním, které je kupující povinen zaplatit prodávajícímu v uvedené smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  • V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě platby bankovním převodem je kupní cena splatná do 7 dnů od zaslání podkladů pro platbu a považovaná za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  • Na nákup rostlin v našem internetovém obchodu ani na jejich případnou dohodnutou rezervaci nepožadujeme žádnou zálohu ani jinou obdobnou platbu. V případě, když si kupující v minulosti při zaslání poštou balík nepřebral (rostliny zavřené dlouhou dobu v balíku již zpáteční cestu nevydrží), může prodávající požadovat úhradu celé ceny ještě před jejich odesláním. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
  • Nabídka prodeje rostlin a jejich cena zůstává v platnosti, pokud jsou v internetovém obchodu označeny „Skladem ano“. Tímto není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

6. Zrušení nebo změna objednávky:

  • Objednávku zasílanou poštou můžete změnit nebo zrušit jeden den před potvrzeným odesláním rostlin do osmnácti hodin. Při osobním odběru je možné objednávku zrušit kdykoli do dohodnutého termínu odběru. Pokud potřebujete změnit nebo zrušit objednávku, zašlete mě prosím co nejdříve zprávu.
  • Provozovatel obchodu firma Renata Šíblová může jednostranně zrušit část nebo celou elektronickou objednávku, nebo ji po dohodě se zákazníkem změnit v těchto případech:
    • Pokud dojde k vyprodání nebo úhynu rostlin.
    • Pokud došlo v aplikaci eshopu k technickému problému.
      Jestliže tato situace nastane, budeme Vás nejprve neprodleně kontaktovat s návrhem na dohodu o změně objednávky.
    • Pokud zákazník neuhradí objednávku při výběru platby bankovním převodem do uvedené doby splatnosti.

7. Odstoupení od kupní smlouvy

  • Protože nákup v našem internetovém je považován jako prodej na dálku, máte právo dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti kalendářních dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená osoba (jiná než dopravce) převezmete rostliny. Pro dodržení této lhůty je směrodatné datum, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. V případě Vašeho odstoupení se kupní smlouva od počátku ruší. Pokud se rozhodnete využít své právo a v této lhůtě odstoupit od této smlouvy, informujte mě prosím buď:
    • Zprávou na email kvetiny@kvetiny-siblova.cz.
    • Telefonem na číslo 774850855
    • Osobně v našem zahradnictví nebo dopisem zaslaným poštou na adresu Renata Šíblová Kotvrdovice 273, 679 07 Kotvrdovice
    • K odstoupení od kupní smlouvy můžete použít také formulář, který je zaslán ke stažení v automatickém emailu po ukončení objednávky nebo ke stažení zde". Použit tento formulář však není Vaší povinností.
  • Ve zprávě o odstoupení prosím uveďte, že odstupujete od kupní smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu, číslo této objednávky nebo faktury, datum převzetí rostlin, jméno a adresu. V případě zaslání odstoupení v listinné podobě datum a Váš podpis.
  • Od kupní smlouvy není možné odstoupit, pokud již byly sazenice rostlin vyjmuty z kontejneru a zasazeny do půdy nebo jiné nádoby. Po vyjmutí by již nevydržely další přepravu.
  • Rostliny prosím nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, předejte v našem zahradnictví nebo je zašlete zpět na adresu: Renata Šíblová Kotvrdovice 273, 679 07 Kotvrdovice. Pro dodržení této lhůty je směrodatné datum odeslání. Rostliny je nutné ponechat v původních kontejnerech.
    Kvůli minimalizování možnosti poškození křehkých sazenic při vrácení poštou je zašlete prosím nejrychlejším způsobem (nejlépe "Balíkem Do ruky") a zabalte alespoň podobným způsobem, jakým byly zabaleny od nás. Pokud je to možné (není to ale Vaše povinnost) použijte pro odeslání i původní, velikostně upravenou kartonovou krabici. Děkuji. Neposílejte prosím balík na dobírku, zásilku v tomto případě nemůžeme převzít.
  • Všechny náklady spojené s vrácením rostlin si hradí kupující sám, i pokud rostliny nejdou vrátit nebo nebudou vráceny poštou.
  • Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám do čtrnácti dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (cena za rostliny + poštovné). Platbu můžeme ale vrátit nejdříve až po obdržení vrácených rostlin.
  • Uhrazenou částku za objednávku Vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme ji od Vás přijali nebo je možné dohodnout i jiný způsob vrácení.
    Tato částka může být jednostranně snížena o cenu sazenic rostlin, které budou po vrácení nenávratně poškozeny.
  • V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě Vám co nejdříve vrátíme kupní cenu (pokud již byla uhrazena), a to bezhotovostně na Vámi určený účet.

8. Práva z vadného plnění - reklamace

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
Každou reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou v souladu s platným právním řádem. Ručíme, že dodávané rostliny jsou ve shodě s kupní smlouvou. Odpovídáme kupujícímu za pravost druhu nebo odrůdy, a že v době, kdy si rostliny převezme:
  • mají vlastnosti, které byly ujednány, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které jsou v popisu rostlin napsané nebo které kupující očekával,
  • hodí se k účelu, který uvádíme nebo ke kterému se obvykle používá,
  • že je zásilka kompletní a obsahuje objednané množství sazenic a
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů

Na zboží a pravost druhu nebo odrůdy u víceletých rostlin je záruční lhůta 24 měsíců, u jednoletých rostlin (letniček) je záruka jen do konce jejich vegetačního období (do podzimu). Na sazenice květin a zeleniny je záruční doba dle § 21 zákona 219/2003 Sb tři týdny. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží.
Po převzetí balíku od dopravce si prosím zkontrolujte úplnost zásilky. Shodnou náhradu za vyprodanou rostlinu nezasílám. Pokud by tedy došlo náhodně při balení k nějaké záměně rostliny, nebo bude některá z objednaných sazenic chybět, pošlete prosím ihned reklamaci na můj email. V nejbližším možném termínu zdarma odešleme nedodanou rostlinu. Nebude-li již skladem, nabídneme Vám buď náhradní druh, nebo vrátíme uhrazenou částku.

Reklamace se nevztahuje na poškození rostliny vzniklé:

  • Běžným používáním nebo její životností.
  • Nesprávným skladováním a pěstováním rostliny, nebo nesprávnou výsadbou.
  • Při poškození přírodními živly, zvířaty, třetí osobou a škodlivými látkami
  • Chorobami a škůdci rostlin, jejichž inkubační doba je kratší než doba, která uplynula mezi prodejem rostliny a vznikem poškození

Postup při reklamaci:

  • O případné reklamaci mě prosím vždy nejprve informujte telefonem na číslo 774850855, na e-mail "kvetiny@kvetiny-siblova.cz", písemně nebo osobně v našem zahradnictví na adrese Kotvrdovice 273, 679 07 Kotvrdovice. Reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po zjištění vady nebo úhynu.
  • Reklamované rostliny většinou po dohodě nepožadujeme vrátit nazpět. Zasíláme buď novou rostlinu, nebude-li již skladem, nabídneme Vám náhradní druh, nebo vrátíme uhrazenou částku. Již při oznámení reklamace můžete vybrat a uvést jeden z výše uvedených způsobů vyřízení - například pokud budete chtít raději využít vrácení uhrazené částky za reklamované rostliny.
    Pokud je to možné, můžete také zaslat na náš email fotografii reklamované rostliny, ale není to podmínkou.
    Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
  • O přijetí a postupu vyřízení reklamace Vás budu do dvaceti čtyř hodin po doručení zprávy informovat na email s písemným potvrzením o tom, kdy bylo právo uplatněno, co je obsahem reklamace; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti a co nejrychleji, nejpozději do tří dnů od jejího převzetí.

9. Ochrana osobních údajů.

Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. Dokument najdete v záložce "Průvodce nákupem - Ochrana osobních údajů".

10. Závěrečná ustanovení.

  • Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  • Prodávající je oprávněn k prodeji vlastních vypěstovaných rostlin na základě zápisu do evidence zemědělských podnikatelů živnostenským úřadem. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  • Dotazy či stížnosti je možné zaslat na náš email "kvetiny@kvetiny-siblova.cz".
  • V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce (Ústřední inspektorát - oddělení ADR), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, email: adr@coi.cz, internetová adresa: http://www.coi.cz.
    Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů z kupní smlouvy online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Aktualizováno dne: 25. 11. 2022
Obchodní podmínky ke stažení v Pdf
Informace o ochraně osobních údajů ke stažení v Pdf
Nepovinný formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení v Pdf

Renata Šíblová
Kotvrdovice 273, 679 07 Kotvrdovice
Telefon: 774850855
E-mail: kvetiny@kvetiny-siblova.cz
IČO: 75084091 - Nejsem plátce DPH
Firma Renata Šíblová je zapsaná v evidenci zemědělských podnikatelů živnostenským úřadem v Blansku dne 19. 7. 2006

Přeji Vám příjemný nákup - Květiny Šíblová, www.kvetiny-siblova.cz
Y2QyMjM2Z